ترک تحصیل

.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

ترک تحصیل

http://www.8pic.ir/images/76293023944260686124.jpg



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت15:29---16 مهر 1392
لینک شدی منوبلینک
خوب حالا اگه من بنرتوبزارم تووبم توهم بنرم رومی زاری تووبت


سمر
ساعت15:27---16 مهر 1392
بی توخوش نیست دلم بی تو ای محرم راز



چه کنم با گل سرخ ؟



چه کنم با گل ناز ؟



تک و تنها چه بگویم به بهار ؟



گر سراغ از تو گرفت چه بگویم به نسیم ؟



گر بهاران پرسد : ؟



« لاله زار تو کجاست » ؟



من پر از عطر خوش هم نفسی



تو چرا تنهائی ؟



غمگسار تو کجاست ؟



من و این سینه تنگ من و پائیز غم آلوده درد



همدمم سایه تنهائی خویش بی بهار رخ یار



تک و تنها چه بگویم چه بگویم به بهار ؟



بی تو ای راحت جان با دل شیدا چه کنم



با جهانی غم و حسرت من تنها چه کنم



عشق و بی تابی من مایه بدنامی توست



با تو پاکیزه تر از گل من رسوا چه کنم



در پی گمشده ای گرد جهان می گردم



ای خدا گر نشد این گم شده پیدا چه کنم



مردمان قطره آبی به کف آرند و خوشند



من که مردم زعطش برلب دریا چه کنم



گرچه امروز مرا نیست زپی فردائی



گرنبندم دل از امروز به فردا چه کنم



روی برتافت زمن آنکه جهان هست



بعد از این گر نکنم پشت به دنیا چه کنم
پاسخ:بـــه بـــه


شیدا
ساعت16:07---13 مهر 1392
هی دنیاااا

fojan
ساعت17:22---31 شهريور 1392
سلام باحال بود

به وب من بیا

تو اسکایپ بیا

اون روی قالب تابستونو عشق است رو عوض کن

بنویس مدرسو عضا است
پاسخ:نننههههههههههههههه باشه


mahdi
ساعت17:14---27 شهريور 1392
به به میبینم ک قالبتم عوض کردی!!!!
ولی از اون قبلی بهتر شده اخه اون خعلیییییی دیر باز میکرد ولی این خعلیییییی سریع باز میکنه!!


shadi
ساعت20:46---26 شهريور 1392
آپپپپپپپپپپپپپپم
ok


نيلوفر
ساعت20:48---25 شهريور 1392
باحال بود:- ))








نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:ترک تحصیل,

] [ 18:15 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]