.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

*********ایمیل حالی حولی***********

Hello سلام....

دوستان حالی حولی یه ایمیل جداگونه زده......

کسانی که دوست دارن با من ارتباط داشته باشن میتونن به این آدرس:

halyhooly@vatanmail.ir    ایمیل بزنن.Computer

فقط به کسانی ایمیل های ناخوشایند میدن اصلا جواب داده نمیشه....

 راستی روی اولین بنر توی امکانات وبم کلیک کنید.به من امتیاز میدین...Yah

تا بعدا بـــــــــــــــــــــــــایــــــ



نظرات شما عزیزان:

مليكا
ساعت19:27---30 خرداد 1392
سلام عليكم جناب باحال .عجب وبي زديا.
به ما هم سر بزن


aylar
ساعت14:10---29 خرداد 1392
مرسی که اومدیپاسخ:وظیفه بود

mahsa016
ساعت16:20---26 ارديبهشت 1392
سلام لینکت کردم لینکم کن
پاسخ:تو که آدرس وبتو ندادری؟


aylar
ساعت12:08---29 اسفند 1391
سلامـــــــ سالــــ نو مـــــــــبــــــــارکــــــــ [قلب]
امیدوارم سال خوبی پر از شادی و نشاط و موفقیت داشته باشی عزیزمممممم[بغل]


bf
ساعت11:33---27 بهمن 1391
سلام
من قبلا هم بهتون پیام دادم و گفتم که لینکتون کردم و لطفا من رو لینک کنید
اما هنوز من رو لینک نکردید
لطفا من رو با اسم چی به چیه لینک کنید اینم ادرس وبم
www.chibechie.loxblog.com
یادت نره


aylar
ساعت12:08---20 بهمن 1391
خواهش میکنم عزیزم این حرفا چیه؟
اسم نرم افزارت چیه؟
شاید چون کد های مخصوص بلاگفا رو نداره اینجوریه.بلاگفا چه اخطاری میده؟


aylar
ساعت16:55---19 بهمن 1391
نه عزیزم چرا باید ناراحت بشم؟
میخواین سرچ کنین بزنین دانلود easy gif animator حتما میاد


سپهر
ساعت9:33---13 بهمن 1391
سلام عزیزم وبت عالی بود خیلی وست دارم با من تبادل لینک کنی اگه موافقی
این ادرس وبمmashhad2rap1.tk
مشهد2رپ
منتظرتم


دختر چادری
ساعت14:27---7 دی 1391
از رحمت خدا ناامید نشوید؛ زیرا تنها کافران از رحمت خدا ناامید میشوند. یوسف /87





خدایا! گاهی وقتها که داری امتحانم میکنی و من حواسم نیست که این امتحان است. گاهی که چند تا اشتباه پشت سر هم انجام میدهم، خودم را میبازم و کم میآورم. گاهی فکر میکنم دیگر هیچ وقت، هیچ چیز درست نمیشود.





فکر میکنم مهربانیهایت تمام شده و دیگر نه برایت مهمم و نه دوستم داری. خیال میکنم طنابی که مرا به تو میرساند، پاره شده و من آویزانم بین آسمان و زمین. فکر میکنم گم شدهام و دیگر هیچ وقت پیدایم نمیکنی. صدایت میکنم و فکر میکنم نمیشنوی، یا خودت را به نشنیدن میزنی. جوابم را نمیهی. محلم نمیگذاری.





اصلاً انگار نه انگار که من هستم. آن وقت است که فکر میکنم نیستی؛ چون اگر بودی، حتماً یک کاری میکردی. اسم این حسها، که آدم را مچاله میکند، ناامیدی است.





میدانم تو از ناامیدی بدت میآید و ناامیدها را دوست نداری. میگویی ناامیدی یک جور کفر است، یک جور فراموش کردن تو. راست میگویی؛ اما با همه این حرفها گاهی نمیتوانم ناامید نشوم. فکر میکنم ناامیدی کار شیطان باشد.


سپيده
ساعت11:29---2 دی 1391
سلام دوست عزيز.وبلاگ قشنگي داري.به وبلاگ منم سربزن.به لينكم فكر كن.

حسن
ساعت18:15---1 دی 1391
سلام وبلاگ زيباي داري سري به وبلاگ منم بزن ممنون ميشم راستي نظر يادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1387برچسب:*********ایمیل حالی حولی***********,

] [ 17:44 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]