m.i

.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

m.i

توجه توجه توجه

سلام به دوست خوبم.

چه طوری m.i جونم؟؟؟؟؟؟

این قسمت برای m.i جونه!!!!!!!!!!!!!!! چون اولین نفری هست که نظر داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوست خوبم رمز این قسمت شماره موبایلته!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

BROWN EYE 
ساعت19:31---30 خرداد 1391
اگه رمز یکی مطلبامو بدم رمزشو میگی؟پاسخ:دوست چشم قهوی ای من:باید از صاحب این کسی که شماره ی موبایلشو گذاشتم اجازه بگیری.واسه من فرقی نمیکنه چه بدم و چه ندم!شاید اون فرد دوست داشته باشه که فقط خودش بتونه تو اون بره!

BROWN EYE 
ساعت2:01---30 خرداد 1391
من میلمو نمیدم چه برسه شمارم!!!پاسخ:بعد 2 روز دیگه عصبانی نشی بگی که من چرا از اینا ندارماااااا!!!!!!!!!!!!!!!!

Brown eye 
ساعت2:11---28 خرداد 1391
شماره رو ميخوام
پاسخ:دوست خوبم این مطلب رمزش فقط واسه کسی هست که اسمشو بردم! ایشالا اگه از شما هم چیز خوبی دیدم یه مطلب رمز دار میزارم به شرطی که من شمارتو داشته باشم!(البته فکر نکنیا کار بدی انجام دادی که من برات رمز نذاشتمااااا!!!!!!!!!)


kimiya
ساعت15:10---25 خرداد 1391
عزيزم فكر ميكني من شماره m.i جون رو ندارم .

كيميا كريميان
پاسخ:عیبی نداره.


20
ساعت17:50---17 خرداد 1391
سلام نوزده خوبی عزیزم بیا تو وبم نظر هم بده مرسیپاسخ:باشه.حتما میام.

m.i
ساعت21:35---16 خرداد 1391
دستت درد نکنه.
پاسخ:این چه حرفیه!!!وبلاگ خودته!!!


m.i
ساعت21:35---16 خرداد 1391
دستت درد نکنه.
پاسخ:خواهش می کنم :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:m-i,

] [ 16:5 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]